Regulamin


Regulamin wynajmu pokoi w obiekcie Kwatery Trzy Dęby:

  1. Dokonanie rezerwacji oznacza, że zamawiający akceptuje niniejszy regulamin.
  2. Pokoje w obiekcie wczasowym Kwatery Trzy Dęby wynajmowane są na doby zgodnie z wcześniejszą rezerwacją telefoniczną lub e-mailową.
  3. Do korzystania z usług upoważnia dokonana wcześniej rezerwacja oraz wniesiona na jej potwierdzenie kaucja w wysokości ustalonej kwoty. Kaucja nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z pobytu.
  4. Należność za cały pobyt jest regulowana w dniu przyjazdu i nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu przez Gości.
  5. Osoby przybyłe powinny wylegitymować się dokumentem stwierdzającym tożsamość.
  6. Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 12.00 a kończymy o godz. 10.00 następnego dnia.
  7. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałych z ich winy lub odwiedzających ich gości i są zobowiązani zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  8. Goście opuszczający pokój zobowiązani są do pozostawiania go w stanie takim, w jakim został on im przekazany.
  9. Prosimy o zachowanie ciszy na korytarzach od 23:00 do 07:00 rano. Każdy z Państwa otrzymuje z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych. Prosimy o zamykanie za sobą drzwi wejściowych.
  10. Parking jest bezpłatny, dozorowany.
  11. Palenie tytoniu dozwolone jest na balkonach, tarasie i na zewnątrz obiektu.
  12. Przekazanie i oddanie pokoju następuje w obecności właściciela.
  13. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokoju przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
  14. Przebywanie osób trzecich w pokojach jest dozwolone tylko za zgodą właściciela i maksymalnie od godziny 7.00 do 23 00.
  15. Przyjmujemy tylko spokojne zwierzęta. Właściciele odpowiadają za swoje pociechy i nie pozostawiają ich samych w pokoju!
  16. Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać właścicielowi. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej usunąć usterkę i zapewnić Państwu odpowiedni wypoczynek.
  17. Właściciele służą pomocą i pozostają do dyspozycji podczas Państwa pobytu na terenie obiektu.

Życzymy Państwu miłego pobytu w naszym obiekcie.



Napisz do nas